آخرین سکانس...

نظاره گر آخرین سکانس فیلم باتو بودنم هستم...حضور رنگینت را از حضورم میگیری...و همه چیز جز ردپای تو تار میشود...دنیا رنگ میبازد...دنیای سیاه و سفیدم هرلحظه طوسی تر میشود...هوا تاریکتر میشود...اطراف کدرتر میشود...

فراموش کرده ام...خودم را...حرفهایم را...دلخوری ها و دردهایم را...به یاد نمی آورم...کجا هستم...ساعت چند است...بی مکث قدم میزنم...در کوچه پس کوچه های نمور و تاریک این شهر بزرگ...شهر بزرگی که حالا درونش تنگی نفس ریه هایم را می آزارد...قدم میزنم...بی هدف...انگار دیگر خسته هم نمیشوم...

تنها چیزی که به وضوح به خاطر می آورم...رفتنت است...همه چیز روشن و ساده است...رفته ای...نیستی...دستانت را ندارم...دیگر صدایت را نخواهم شنید...به همین سادگی...تنها مانده ام...

اما انگار پذیرفتنش پیچیده تر از این حرفهاست...انگار ادامه دادن درکنار نبودنت...سخت تر از این حرفهاست...

گویی هرگز نبوده ای...اما درد نبودنت همیشه دامنگیرم بوده است...

به همین سادگی...رویاهایم نابود شده...با همین بی رحمی...نیستی...



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت21:20---9 شهريور 1392
نگین قلبم درد میکنه....(
پاسخ: اون چیزایی که گفتی رو پاک کردم!


زینب
ساعت20:51---9 شهريور 1392
جواب نظر خصوصیمو اینجا بده
پاسخ: خیلی بی رحمانست...خیلی برات تلخ و سخت خواهد بود...شاید برای همیشه نباشه...باید صبور باشی عزیزم...


زینب
ساعت20:13---9 شهريور 1392
آه...نیستی...چه وحشیانه نیستی....
پاسخ: این جواب نظر خصوصیته: چرا؟!مگه چی شده؟! نمیتونی sms بدی؟


reza
ساعت20:18---8 شهريور 1392
سلام نگین جونم.من رضا هستم چیز باحالی دستو پا کردی.به نظر من که خیلی جالبه.خیلی خوشحال میشم اگه بهم یه سری بزنی

نیای میکشمت!
پاسخ: باشه.


NIMA
ساعت12:38---31 مرداد 1392
بسیار بسیار بسیار زیبا وعمیق موفق باشی.
پاسخ:ممنون...


خاله شهره
ساعت10:18---31 مرداد 1392
به همین سادگی...رویاهایم نابود شده...با همین بی رحمی...!!!!!
پاسخ: شما بهترین خاله دنیائین!


ali
ساعت0:21---31 مرداد 1392
این روزها که میگذرد یک قصه تلخ ترانه تنهایی مرا می سراید
.
.
سمفونی گوش خراشی است
.
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد!

باید باور کنم تنهایم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: تراشه های قلم من...وسپیدی کاغذ... ، ،

تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 | 19:34 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.